• Dit evenement is voorbij.

InFO avond voor ouders van tieners

2 oktober 2018 @ 20:00 - 21:30

Is t voor jou ook zo’n strijd om je puber aan de gang te krijgen? Laat staan, mee naar de kerk? Communicatie met pubers vraagt het nodige geduld, doorzettingsvermogen en een flinke dosis zelfspot. Tegelijk hebben ook zij vragen en zorgen en zoeken ze naar grenzen, richting en wellicht ook antwoorden.. In de tienerkerk eens per maand blijkt dat de jongeren wel degelijk mee willen doen en nadenken over God en geloof. De jaarlijkse tienerdienst is een prachtige uiting van hun manier naar de wereld kijken. Wij willen dit graag behouden en vanavond willen we met jullie als ouders in gesprek hoe we dat het beste kunnen voortzetten. Tegelijk is er deze avond alle ruimte om je ervaringen te delen als het gaat om je puber en bijv de gang naar de kerk..

Datum:
2 oktober 2018