Actie Kerkbalans

Op zaterdag 16 januari a.s. start de Actie Kerkbalans weer. Het motto van dit jaar is: Geef vandaag voor de kerk van morgen. Dankzij de jaarlijkse financiële bijdragen kan Veenkerk haar plek blijven innemen in Vathorst. Met de bijdragen hebben we het afgelopen jaar veel kunnen doen en ook dit jaar willen we er weer graag zijn voor iedereen die de kerk nodig heeft, op wat voor manier dan ook. Wij hopen van harte dat u de kerk wilt blijven steunen. Met uw financiële hulp kunnen wij het kerkenwerk blijven voortzetten. Zo kunnen wij samen van betekenis zijn.

Geef vandaag voor de kerk van morgen. Want ook voor de generaties die komen wil de kerk heel graag inspirerend, gastvrij en zorgzaam voor elkaar zijn. Doet u mee?

play-rounded-fill