Afscheid van het pastoraat: Ivan Sulenta

Ivan samen met Aartje de Vries

Beste mensen van de Veenkerk,

Na vele overwegingen deze zomer heb ik besloten te stoppen met mijn deelname aan het pastoraat. Ik kijk terug op een relatief korte maar intense periode. Persoonlijke omstandigheden en het vinden van nieuwe wegen in een tijd van Covid hebben mij tot dit besluit gebracht.

Ik ben heel dankbaar voor de warme ontvangst in jullie midden. In het bijzonder wil ik op deze plaats mijn bijzondere waardering uitspreken voor de gastvrijheid en de gelegenheid om als pas aangenomen lid van de kerk deel te mogen nemen aan het pastoraat.

Het zal wennen zijn en tijd kosten, maar ik ben ervan overtuigd dat ook de Veenkerk in een tijd van Covid nieuwe wegen zal vinden.

Onze wegen zullen elkaar vast nog kruisen. Ik hoop van harte in de toekomst jullie te ontmoeten bij de huiskamerkring of tijdens een viering.

Hartelijke groeten,

Ivan