Belangrijk bericht van uw penningmeester: Kerkbalans

Beste Veenkerker,

Het is een vreemd jaar geweest, en nog. Zaken die we heel normaal vonden, zijn niet meer zo vanzelfsprekend. Wat heel belangrijk leek, is behoorlijk gerelativeerd. Zo kan het dus gebeuren, dat toch wel belangrijke zaken even aan je aandacht ontsnapt zijn. Zoals bijvoorbeeld uw kerkbalans, zeg maar de ‘kosten’ voor uw lidmaatschap van de kerk/Veenkerk. Uw geldelijke bijdrage is niet verplicht, maar wel heel erg gewenst. Als u het niet kunt betalen, omwelke reden dan ook: alle begrip. Toch vragen we u hier, als u het wel kan betalen, dan heel graag. Vul uw kerkbalans-formulier alsnog in. Dan kunnen wij de vaste kosten om met elkaar kerk te zijn proberen samen op te brengen. Heel belangrijk voor het voortbestaan van de Veenkerk. Kijk maar even naar de boodschap van Frank Smit:

video
play-rounded-fill