Breien in de Veenkerk

Wat is er nu leuker om met elkaar te breien? Er zitten genoeg mensen alleen en op deze manier willen we mensen met elkaar in contact laten komen. Samen breien bij de open haard is daar natuurlijk een super leuke activiteit voor.

We schenken een kopje thee en iets lekkers erbij en hopelijk worden er prachtige sjawls, handschoenen en mutsen gebreid. Het idee is om deze breisels aan te bieden aan organisaties in Nederland die zorgen voor vluchtelingen en daklozen. Zo zorgen wij op onze manier voor wat warmte in koude dagen.

Wij nodigen je uit om in de Veenkerk te komen breien.

Wanneer en waar?

Iedere donderdagmiddag  in februari en maart vanaf 14.00 uur tot 16:30 ben je van harte welkom.

Veenkerk, Wezeperberg 1, 3825 DJ Amersfoort

Wat moet ik meenemen?

Je mag je eigen breipennen en wol meenemen, maar wij hebben ook breipennen en wol liggen.

Ik kan niet breien mag ik dan wel komen?

Natuurlijk, wij kunnen je leren breien, dat is geen probleem.

Zijn er kosten aan verbonden?

Nee,  er zijn geen kosten aan verbonden.

Heb je vragen of wil je je aanmelden? Dat kan via de email: pastoraat@veenkerk.nl

Hopelijk tot ziens komende donderdag

Hartelijke groet

Rubina