Update:

Momenteel houden we een zomerstop. Dat betekent dat de vieringen, nieuwsbrieven en andere activiteiten tot en met 12 augustus stilliggen. 13 augustus zal de eerste nieuwsbrief weer verstuurd worden met de huidige stand van zaken omtrent de vieringen. Houd u daarom uw mailbox in de gaten.

Vanwege de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus, zijn alle diensten en activiteiten geannuleerd. Dat neemt niet weg dat we helemaal niets meer doen. We proberen op verschillende manieren verbonden met iedereen te blijven. Hoe we dat doen, vertellen we hieronder.

Rolinka is tot en met 12 juli met studieverlof en aansluitend tot en met 3 augustus op vakantie. Hier kunt u meer informatie vinden over vervanging.

Bent u nieuw hier? Dan kunt u meer informatie over de Veenkerk krijgen door contact op te nemen met het Welkomsteam. U kunt hen bereiken via welkom@veenkerk.nl

Tot slot willen we u vragen om elkaar in de gaten te houden. Mocht u zelf niet meer naar buiten kunnen om boodschappen te doen of heeft u op andere vlakken hulp nodig, dan willen we u laten weten dat we er ook in deze tijd voor u zijn. Ook als u behoefte heeft aan een luisterend oor. U kunt hiervoor contact opnemen met het Pastoraat. U kunt hen bereiken via pastoraat@veenkerk.nl.