Kerstpakkettenactie 2021

Ook dit jaar wordt er vanuit de gezamenlijke kerken van Hoogland en Amersfoort Noord weer een kerstpakkettenactie gehouden. Dit jaar vragen we niet om artikelen, maar om een financiële bijdrage. Het is onverantwoord om artikelen in de kerken te verzamelen, te vervoeren, te sorteren en in te pakken. We hebben daarom gekozen om dit jaar cadeaukaarten aan de gezinnen te verstrekken.

Wil je helpen deze actie succesvol te maken, je kunt je bijdrage overmaken naar bankrekening  NL39 RABO 0123 0031 13 t.n.v. Diaconie PKN Hoogland/ Amersfoort-Noord o.v.v. kerstpakketten.

Ken je een alleenstaande, echtpaar of gezin dat wel een financiële ondersteuning kan gebruiken? Neem dan contact op met de diaconie.