Ik ga verhuizen!! Joost Hamburger

Lieve mensen van de Veenkerk,

Een waarschijnlijk voor velen van U/jullie bekend gezicht gaat Amersfoort, – en daarmee de Veenkerk, – verlaten.

Ik heb ervoor gekozen om in Utrecht te gaan wonen. Het wordt een verzorgingshuis, want ik vond het eigenlijk al een hele poos niet veilig meer om alleen te wonen. Het voelt vreemd om na meer dan 40 jaar weer terug te gaan naar de stad waar ik ben opgegroeid. Ik kom terecht in een voor mij onbekende wijk, maar er wonen daar veel neven en nichtjes. En ik zal twee zussen heel dichtbij hebben. Daarbij vind ik deze verhuizing stiekem ook een heel groot avontuur.

Maar al het water van de zee spoelt niet weg dat ik het naar vind om de Veenkerk achter te laten. Ik ben in de 10 jaar dat ik in Amersfoort woonde, door veel mensen heen en weer gereden. Er was altijd iemand die dat wilde doen, en dat vond ik heel bijzonder. Ik ben daar oprecht dankbaar voor. Alle mensen die voor taxichauffeur hebben willen spelen: Heel erg bedankt! Ik laat een vertrouwde plek achter, waar ik veel warmte heb gevonden.

Ik verhuis de 25e  en WOON vanaf de 26e op mijn nieuwe adres.

Het gaat hierbij:

Joost Hamburger

Costa Ricadreef 9, kamer 709

3563 TA Utrecht

Telefoon: 030 – 265 7 334

Ik heb met Rolinka afgesproken dat ik ergens in oktober of november nog een keer naar Amersfoort kom zodat ik van meer mensen afscheid kan nemen dan nu door de zomervakantie mogelijk was. T.z.t. staat die datum in de Nieuwsbrief.

Iedereen een hartelijke groet van

Joost Hamburger