Ja, jij daar!!!

Lijkt het jou leuk om mee te denken over hoe we samen kerk zijn in deze tijd? Over hoe we de Veenkerk op een aanstekelijke manier gaande kunnen houden? Vind je het leuk om samen te werken met een kleine enthousiaste club mensen? Heb je ideeen over hoe we het gebouw de Kamers samen met Bzzzonder en Bzzzondere gasten weer mooi op de kaart kunnen krijgen? Heb je organisatietalent en sta je een beetje stevig in je schoenen? Dan is dit de uitdaging voor jou. Wegens vertrek van onze secretaris van de wijkraad van de Veenkerk, zijn we op zoek naar een nieuwe m/v secretaris.

Samen met de predikant en de voorzitter vorm je het dagelijks bestuur van de Veenkerk( dat is eigenlijk meer op papier dan dat je dagelijks bestuurt). Je komt elke maand een keer samen om de lopende zaken van de Veenkerk te bespreken en eens in de twee maanden met de hele wijkraad om het beleid en het reilen en zeilen van de Veenkerk vorm te geven. Als secretaris ben je ontvanger en verstuurder van post voor de Veenkerk en houd je het overzicht bij van de vrijwilligers.

Hoeveel tijd kost het? Dat is wisselend. In ieder geval 1 a 2 avonden per maand. Echter, nu we de Kamers samen gaan gebruiken met Bzzzonder en Bzzondere Gasten, zullen er wel wat zaken zijn die onze aandacht nodig hebben. Dat vraagt om een flexibiteit van al onze vrijwilligers, maar ook zeker van ons bestuur.

Heb je interesse? Leuk!

Meld je even bij Gerrit Jan of bij Rolinka