Kinderwoorddienst begint weer!!

Welkom terug!!!!!

Weet je nog? Een aantal maanden geleden hadden we wekelijks kinderwoorddienst met veel kinderen in de kerk, wat is dat lang geleden hè?
We hebben online wat vieringen gedaan, maar gelukkig mag het nu weer in de kerk!! We kijken er naar uit om je weer te zien.

We starten dan ook gelijk met een project waar jullie tot aan eind november mee aan de slag gaan met elkaar. Het thema is “OERVERHALEN”.

In het begin schiep God hemel en aarde. Over die hemel lezen we verder in de bijbel niet zo heel veel meer. Wel over de aarde. Over mensen vooral. Mensen lijken op God en God wil met mensen verder. Samen beleven ze een hele geschiedenis.

Maar wat doet die mens allemaal? Het gaat over dingen die je kent: over een man en een vrouw, over een man en zijn broer, en hoe die met elkaar omgaan. Over mensen die niet echt tevreden zijn met zichzelf. Over op reis gaan en niet weten waarheen. Over de liefde en over vriendschap en hoe dat werkt…of niet.

Voor God is het belangrijkst dat je moet zijn zoals je bent gemaakt: mens. Dichtbij de aarde. En omdat een mens toch niet in de hemel kan wonen, gaat God met mensen op weg.

Jij komt toch ook?

Leiding kinderwoorddienst