Wandel-initiatieven

Samen wandelen op vrijdag 27 september a.s.

Zoals u wellicht weet, wordt er in de maanden september t/m mei, steeds op de laatste vrijdag van de maand, vanuit de Inham gewandeld. De wandeling start om 9 uur met een kort meditatief moment in De Inham. Met een thema of een woord voor onderweg wandelen we dan een uurtje door of rond Hoogland (o.a. het Schothorsterbos).

Deze wandeling gaat niet om een prestatie maar om een vorm van samen-onderweg-bezinnen, samen met gemeenteleden van PKN en RK huize, voornamelijk uit Hoogland/Amersfoort Noord. Natuurlijk zijn andere belangstellenden ook van harte welkom!

Het is een mooie manier om met elkaar in gesprek te gaan, maar ook om na te denken of stil te zijn.

Als we tegen 10 uur weer bij de kerk terug zijn is er een kopje koffie of thee!

Onze eerste wandeling van het seizoen is op vrijdag 27 september a.s.

Kom gerust een keertje sfeer proeven!

Voor meer informatie of uw aanmelding kunt u contact opnemen met Magret van Wee of Ria van Voorst

Labyrinth wandelen 11 of 18 oktober

Vanuit het gezamenlijke wandelgroepje van de kerken van Hoogland/Amersfoort-Noord is het idee ontstaan om met elkaar het labyrint van Chartres in Vathorst, op het terrein van de Eemstadtuinderij te lopen. We doen dit onder begeleiding van Frederique Hagedoorn.

Het Chartres labyrint ligt in de kathedraal van Chartres op de vloer. Het labyrint in Vathorst is aangelegd met veldplanten. Door het jaar heen weerspiegelt het de kringloop van de natuur.

De mogelijke data hiervoor zijn 11 en 18 oktober, ’s middags om 13.30 uur.

Als u met ons mee wilt lopen: van harte welkom. De kosten voor deze workshop zijn € 5,– per persoon. Wilt u uiterlijk 18 september a.s. reageren naar één van de onderstaande personen als u mee wilt doen? Wij kunnen dan aan Frederique doorgeven met hoeveel mensen wij komen. — AANMELDEN KAN HELAAS NIET MEER —