Oproep groepsgesprek

Hallo allemaal!

Inmiddels ben ik een aantal weken stagiaire bij de Veenkerk en heb ik sommigen van jullie al even mogen ontmoeten. Nu ben ik voor een opdracht op zoek naar 5 tot 10 gemeenteleden die mij willen helpen de Veenkerk nog beter te leren kennen.

Daarbij kijk ik naar de identiteit van de gemeente, hoe jullie daar zelf over denken. Hiervoor zoek ik mensen die GEEN bijzondere functie hebben in de Veenkerkgemeente, dus gemeenteleden die geen predikant, ouderling, diaken of commissievoorzitter zijn (of iemand die op een andere (informele) manier een leidende rol heeft).

Bij deze dus een oproep aan jullie: Wie ziet het zitten om met mij en andere gemeenteleden een avond over de Veenkerk te kletsen? De avond zal online zijn.

Mocht u/je hiervoor open staan, ik ben bereikbaar via:
E-mail: regina.lafeber@gmail.com
Telefoon/WhatsApp: 06 23 82 58 63