Paasgroetenactie 2020

Vanwege de maatregelen die genomen zijn door de coronacrisis is de termijn voor het insturen van de paasgroetenkaarten verlengd.

De paasgroetenactie is de actie waarbij er kaarten worden gestuurd aan gevangenen in Nederland en Nederlandse gevangenen in het buitenland.

Nu de kerkdiensten de komende tijd niet doorgaan, hebben we een andere manier bedacht om deze actie toch uit te kunnen voeren.

Wat vragen we van u:

Wilt u uw groet schrijven middels een reactie onder dit bericht? Uw reactie zal niet openbaar worden, maar wij kunnen uw reactie wel lezen. Wij zorgen dat deze op een kaart komt en dat de kaart wordt verzonden. Voor een postzegel wordt gezorgd.

U kunt uw groet insturen tot 19 april.

Wilt u meer weten over de actie, kijk dan op www.protestantsekerk.nl/paasgroetenactie.

We hopen dat velen van u paasgroeten zullen sturen! Hartelijk dank!