Vacature beheerder (m/v) begraafplaats Coelhorst

De Protestantse Gemeente Hoogland/Amersfoort-Noord (bestaande uit de wijkgemeenten Hoogland, Kattenbroek, Nieuwland en Vathorst), is op zoek naar een (meewerkend) beheerder (m/v) voor haar begraafplaats in Coelhorst.

Deze begraafplaats is gelegen in de prachtige natuur van Hoogland West rondom een historische kapel.

De werkzaamheden op de begraafplaats worden mede uitgevoerd door een aantal vrijwilligers en aangestuurd door de beheerder van de begraafplaats. Gemiddeld ben je naar onze inschatting 200 uur per jaar hiermee bezig. Uiteraard is dit mede afhankelijk van het aantal begrafenissen. De vergoeding die je hiervoor ontvangt, wordt in overleg vastgesteld.

Je werkt onder verantwoording van het College van Kerkrentmeesters aan wie je ook rapporteert.

Taken:

• Je bent gastheer bij begrafenissen en stuurt de begrafenisondernemers aan.
  • Je voert in samenwerking met de medewerkster van het Kerkelijk Bureau de administratie rondom de begraafplaats.
  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van de begraafplaats, inclusief het groen.
  • Je begeleidt en stuurt enkele vrijwilligers aan die je ondersteunen bij het onderhoud van de begraafplaats.
  • Je houdt toezicht op de uitvoering van (onderhouds-)werkzaamheden door derden.

Een uitgebreidere taakomschrijving is aanwezig.

Kenmerken:

Je bent een sociaal vaardige beheerder met een groen hart, die graag buiten werkt en er plezier aan beleeft om samen met vrijwilligers een bijzondere begraafplaats te onderhouden.

Je hebt (bij voorkeur) een rijbewijs en bent vaardig met Word en Excel.

Contactinformatie:

Wil je meer weten over deze functie, neem dan contact op met:

• Geert Koetje, Kerkrentmeester Gebouwen, tel: 06-31785017 of
  • Ria van Voorst, secretaris Kerkrentmeester, tel. 06-31518115.