Van Rolinka

Kamerbreed

De allereerste Kamerbreed zit erop. En wat was dat geweldig mooi om te doen. Aan tafel ontstonden al mooie verbindingen tussen oa de slager en de boer. Het gesprek maakte de tongen los en zette het publiek aan het denken. De zanger klonk geweldig en ontroerde door zijn overgave. De reportages lieten goed zien op welke manier de jeugd creatief en bezinnend in de wereld staat. Kortom: precies wat een talkshow behoort te doen.

Weet u, kijk maar gewoon. Pak ‘n kop koffie of iets anders en ga er maar lekker voor zitten! Met grote dank aan Patrick Donath die het geheel gemonteerd heeft.

Volgende maand, 6 november, de volgende. Reserveer deze datum vast in je agenda. Online is leuk, meemaken is ook heel bijzonder!

Thema de volgende keer: Doodgewoon de dood.

Verder met de oerverhalen…Het begin van de geschiedenis van Israel met God… dat begin is bij Abraham. De man die op reis ging, zonder te weten waarheen. Hij voelde dat de wereld en het wereldbeeld van zijn tijd, niet meer bij hem paste. Afgodsbeeldjes hielden de mensen in een raar soort systeem vast. Abraham luisterde naar een stem in zijn hart en ging het wagen met die stem, God… We volgen Abraham en zijn vrouw Sarai op hun wonderlijke reis. Geurt Roffel is deze zondag de voorganger.

De kinderen bouwen ook verder aan hun speeltuin. Hij wordt steeds mooier en voller! Kom je ook mee?

Reserveer is handig. Wees niet terughoudend in je reservering, want het is tot nu toe nog steeds niet vol geweest!

Link reserveren: https://www.kerkbezoekplanner.nl/inschrijven/83Az04mp

Zoals je ziet: geen link naar een livestream! Dat is wel de wens van de wijkraad, om dat elke week te doen. Maar dat kunnen we wel wensen, maar zonder mensen… Elke zondag zijn er twee mensen nodig om die live stream te begeleiden. Zie jij dat zitten om keertje te doen? Geef dat even aan bij Gerrit Jan Straatsma (voorzitter@veenkerk.nl), dan hoor je spoedig meer.