Vervanging tijdens studieverlof van Rolinka Klein Kranenburg

Studieverlof: 13 april tot en met 12 juli
Aansluitend vakantie: 13 juli tot en met 3 augustus

Logistieke of organisatorische vragen
Namens de wijkraad van de Veenkerk zal het moderamen aanspreekpunt zijn in geval logistieke of organisatorische vragen.

Contactgegevens:
Gerrit Jan: voorzitter@veenkerk.nl
Rogier: scriba@veenkerk.nl

Pastoraat
Aanspreekpunt voor het pastoraat namens de Veenkerk is Rubina. Zij neemt, indien nodig, contact op met de predikanten die waarnemen. In onderstaand overzicht staat wanneer de predikanten beschikbaar zijn voor onder meer uitvaarten. Deze predikanten zijn Jos van Oord, Rene Rosmolen en Truus Valstar. Mochten geen van deze in staat zijn de uitvaart te kunnen begeleiden, dan zal zij contact zoeken met Martin Snaterse en Rolinka Klein Kranenburg.

Acute pastorale crisis:
In geval van ernstig pastorale nood, die direct professionele bijstand nodig heeft, is Martin Snaterse beschikbaar. Rubina is wederom degene die het contact doorverwijst naar Martin Snaterse.

Contactgegevens:
Rubina: pastoraat@veenkerk.nl

Waarneming:
Rene Rosmolen: 22 juni – 3 augustus
Truus Valstar: 11 mei – 4 juli
Jos van Oord: 1 juli – 3 augustus

Dit alles uiteraard op basis van beschikbaarheid

Hier kunt u de contactgegevens vinden van de waarnemende predikanten.