Vrienden van de Veenkerk

PKN

De Protestantse Kerk in Nederland is deel van de wereldwijde gemeenschap waarin mensen het goede nieuws van Gods liefde horen en delen. Een vindplaats van geloof, hoop en liefde.
Hart van Vathorst

Hart van Vathorst is een unieke plek in de Amersfoortse wijk Vathorst, een plek die verbindt. De kracht van verbinding is dat je samen bergen kunt verzetten. En samen daar gaat het nu juist om.
HEY!Pannenkoek

HEY!Pannenkoek is een gezellige pannenkoekenboerderij in Amersfoort waar kwaliteit en mooie producten voorop staan. HEY!Pannenkoek is naast een gezellig pannenkoekenrestaurant ook een ideale locatie voor lunch, high tea, een receptie, borrel of feest.
Bzzzonder

Kindercentrum Bzzzonder biedt kinderopvang en meer voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Bzzzonder helpt kinderen hun talenten te ontdekken en stimuleert ze om net een stapje verder te gaan. Dit alles in een huiselijke, sfeervolle en gezellige omgeving.
Parentshouses

Parentshouses maakt mogelijk dat een kind met scheidende ouders kan rekenen op warmte en nabijheid van beide ouders, door één van de ouders een tijdelijke woonruimte dichtbij te bieden.
Alain Verheij

Onafhankelijk theoloog Alain Verheij, de ongekroonde koning van zinzoekende twitteraars, is actief blogger en noemt zichzelf de ‘Theoloog des Twitterlands’.
EO

De EO wil een bijdrage leveren aan de pluriformiteit binnen het publieke bestel door verhalen te vertellen over God en over het volgen van Jezus.
NCRV

NCRV is een mediaorganisatie met een maatschappelijk relevant geluid die midden in de samenleving staat.
Indebuurt033

Indebuurt033 coördineert het welzijnswerk en vrijwilligerswerk in Amersfoort. Zij bieden ondersteuning aan inwoners die een idee hebben voor hun buurt of een activiteit willen organiseren.
Zindex033

Zindex033.nl bundelt het activiteitenaanbod van christelijke kerken en geloofsgemeenschappen in Amersfoort. Iedere kerk en christelijke geloofsgemeenschap is welkom activiteiten aan te leveren voor Zindex033 die buiten de ’s zondagse vieringen vallen. Zindex033 plaatst activiteiten met een verbindend karakter: open, niet discriminerend en respectvol.