We zijn weer gestart

Het seizoen is weer gestart en we slaan de handen en harten ineen. Ik kijk terug op een mooie en geslaagde startzondag. De aftrap voor dit jaar. We hadden de zaal mooi gevuld, en voor iedereen was plaats op de juiste afstand. Het project voor de kinderen is gestart en is met enthousiasme ontvangen. Dat geeft moed om verder te gaan. Ondertussen is er hard geoefend om een live stream op te zetten, zodat de mensen die thuis blijven ook mee kunnen vieren. Dit is work in progress, maar ik heb vertrouwen in het team, dat dit gaat lukken!

Uiteraard kijken we als wijkraad goed naar de ontwikkelingen en we hopen dat we op deze voet door kunnen blijven gaan. Maar, zoals met alles in deze tijd, we evalueren en wegen af en kijken naar het haalbare.

Met dat in het achterhoofd toch een paar evenementen om in de gaten te houden:

Op de website kun je onder het kopje ‘meedoen’ zien dat de kringen én de wandeling weer zijn gestart.

De huiskamerkring is alweer bij elkaar gekomen, het was een goede avond, waar we gesproken hebben over het verhaal van Kain en Abel. Je kunt gewoon aanhaken als je wilt. De volgende datum is 20 oktober.

De ZIN-kring gaat ook weer beginnen. Alle vorige deelneemsters hebben inmiddels bericht ontvangen en een uitnodiging. Als je mee wilt doen, kan dat gewoon he! Geef je op bij Danielle Boute of bij mij. (linkje naar email adres?) De eerste bijeenkomst is 22 september in de Kamers

De Wandeling. Wandel mee rond en door Vathorst, al wandelend komen we tot een mooi gesprek. We starten bij het sluisje aan de Laak. De eerste staat gepland op 25 oktober. We vertrekken om 10 uur. Loop je mee?

En…last but not least, heeft u het al gehoord? Ook Vathorst waagt zich in de arena van de talkshows! We krijgen onze eigenste echte talkshow, genaamd KAMERBREED.

De eerste uitvoering en tevens opname is op 2 oktober om 20 uur in de Kamers. Om erbij te kunnen zijn mag je reserveren, we zijn in overleg of dat via ons of de Kamers gaat. Dat hoort u nog.

De jeugd van de Veenkerk verzorgt de reportages, de gasten aan tafel zijn deze keer:

Jan Huijgen

Voor meer info over hem lees:

De Veenkerk wordt vertegenwoordigd door Hielke Zantema en we hebben een mystery guest.

Er is live muziek, vertolkt door Amersfoortse singer/songwriter Elliot Smit.

Foto gemaakt door Nico Brons

Ik heb hier enorm veel zin in en ik denk dat dit nog best wel eens heel leuk kan worden. Zodra duidelijk is hoe je kunt reserveren, hoor je dat meteen! Reserveer nu alvast de datum in je agenda: 2 oktober om 20 uur in de Kamers: KAMERBREED

U ziet, we zijn begonnen… doe je weer mee?

Hartelijke groet

Rolinka Klein Kranenburg