Welkom terug in de Kamers!

Ja, u leest het goed. De Stille Week zal het begin zijn, waarin wij weer live vanuit de Kamers zullen gaan vieren.

Dat zal gelden voor de Goede Vrijdag, de Stille Zaterdag en de Paasmorgen. Middels reserveren kun je hier ook bij aanwezig zijn, maximaal 30 personen. Tegen die tijd krijgt u uiteraard de reserveringslink en de livestreamlink weer in de nieuwsbrief. Maar voor nu is het in ieder geval goed om dit te weten en in je agenda te zetten! Goede Vrijdag starten we om 20 uur, Stille Zaterdag om 21 uur en Paasmorgen om 10 uur. En vanaf dat moment zal het weer zo zijn, dat we op zondagen samenkomen.

Maarrrrrrr… er is een maar… om deze vieringen ook middels livestream goed bij u in de huiskamer te krijgen is er techniek nodig. En daar zit m de kneep. De mensen om de techniek te bedienen, die zijn er ( gelukkig, Thanks be to God). Maar de middelen om de techniek uit te voeren, die zijn er eigenlijk niet. Tot nu toe is het steeds met een soort houtje-touwtje oplossing tot stand gekomen en daardoor zeer bewerkelijk geweest. We willen graag als Veenkerk één keer goed investeren in de juiste spullen om voor nu en in de toekomst het livestreamen goed neer te zetten. Daar is geld voor nodig. Eenmalig veel geld. Vanuit de reserves van de Veenkerk zelf kunnen we een en ander financieren, maar zeer zeker niet het hele bedrag. Er moet nog 1000 euro bij. En dat willen we bij elkaar sprokkelen middels een korte maar krachtige wervingsactie. De komende weken zal de Veenkerk-collecte als bestemming hebben: livestream-collecte. Mocht u apart iets over willen maken voor de livestream dan kan dat op het rekeningnummer NL29RABO 0123 0550 91 Rabobank De Veenkerk, ovv livestream-collecte of gebruik onderstaand tikkie! Als er 100 mensen een tientje geven, dan zijn we er al! Dat moet toch te doen zijn?? Eenmalig een tientje voor ik-weet-niet-hoe-lang Veenkerk-livestream-plezier!

Dankuwel!!! Namens alle techniek en de wijkraad en een ieder die op zondag van de uitzendingen geniet!