Wie wil meedenken over de musical Kaïn?

Vanaf de zomervakantie 2020 gaan we vanuit De Inham, St. Martinus, De Herberg, Het Brandpunt, St. Jozef en De Veenkerk aan de slag met musical Kaïn. Dat wordt een musical van én voor kerkelijk Amersfoort-Noord en Hoogland. Er is een productieteam voor deze musical aan de slag, maar wie wil er een avond met meedenken? Daarvoor is deze oproep!

Hoever staat het met de musical?

Het kernproductieteam (Marit Kox – regie, Thilly Tomassen – koordirectie, Frank de Haan – financiën, Sjouk Wolters – ondersteuning en Ferdinand Contant – productieleider) heeft inmiddels de contouren voor de musical in concept gereed. We zouden het mooi vinden als er mensen zijn die vanuit interesse en/ of kennis hierover verder met ons willen meedenken.

Hoe gaat het meedenken eruit zien?

Op woensdagavond 19 februari is er in Het Brandpunt vanaf 20.00 uur een meedenk-avond. We hebben dan vier tafels, waar je bij kunt aanschuiven om mee te praten over:

1. regie en toneelbeelden;
  2. kleding en rekwisieten;
  3. decor en techniek;
  4. activiteiten tijdens het musicalproces (in kerken, maar bijv. ook eten en drinken).

Je krijgt per onderwerp te horen wat de gedachten zijn en bespreken dan samen wat er wordt ingebracht. Het is maar één avond, maar helpt ons als productieteam weer verder op weg.

Interesse om mee te doen?

Leuk! Laat het ons dan even weten door z.s.m. te mailen naar Sjouk wie je bent en over welk(e) onderwerp(en) je wilt meedenken. Dan kunnen we daar goed op inspelen. We hopen op enthousiaste meedenkers!

En hoe gaat het dan verder?

De ideeën en suggesties zullen we verder bespreken en waar dat past een plek in de musical geven. Daarna gaan we de aanpak bespreken met de schrijvers van de musical (Gerard van Midden en Geurt Roffel). In mei organiseren we dan een avond, waarop we de musical echt presenteren. Vanaf dan is ook inschrijven voor deelname mogelijk. Maar nu dus eerst meedenkers-voor-een-avond gevraagd!

Namens het productieteam,

Ferdinand Contant