Zondag 21 december a.s. zal de Minikerk en Kinderwoorddienst samenvoegen.
Gelijk vanaf 10 uur mogen kinderen in alle leeftijden naar de zitkuil komen waar we gezellig bij elkaar zullen zitten. We zingen kerstliedjes, we kunnen knutselen, puzzelen en misschien gaan we wel even naar buiten. Het wordt een andere zondagochtend dan andere, maar gezellig dat het wordt!
Groetjes Gerdien en Hilde

