Pastoraat

API key not valid. Please pass a valid API key.

Pastoraatsteam Veenkerk

Het pastoraatsteam bestaat momenteel uit Rubina Plenk, Henriette Kappert en Tonie de Braal.  Samen met Rolinka vormen wij het pastoraatsteam van de Veenkerk. Samengevat is dit onze taakverdeling:

•  Tonie  zorgt voor het ouderenpastoraat.
  • Henriette Kappert zit namens dit team in de wijkraad en is eerste aanspreekpunt. Zij verzorgt oa ook de bloemenlijst.
  • Rubina is ondersteunend.
  • Rolinka legt de meeste bezoeken af.

Zit u ergens mee, heeft u behoefte aan een luisterend oor, iemand die even met u oploopt tijdens een lastige periode, schroom niet om aan de bel te trekken. Hoe?

U kunt mailen naar: pastoraat@veenkerk.nl.

U kunt bellen naar pastoraatstelefoon: 06-83119907

Alle gesprekken en ontmoetingen vallen onder de ambtelijke geheimhouding, uw verhaal wordt dus vertrouwelijk behandeld.

Wilt u uw hart luchten met iemand van ons pastoraat tijdens een wandeling? Meldt u dat op de mail of tijdens het telefoongesprek. Dan maken we een afspraak.

De Veenkerk werkt daarnaast waar mogelijk samen met Indebuurt033. U kunt uiteraard ook zelf eens kijken wat zij voor u kunnen betekenen:

Indebuurt033

Wilt u ons steunen? Klik hier voor meer informatie.