Welkom op onze nieuwe website!

9 september is er de Startzondag! Feest! Ontmoeting! En…. tatatatata: de nieuwe website. Er wordt in het verborgene hard gewerkt om alles een mooie plek te geven. Tijdens de viering zal de nieuwe site ook echt live gaan! #Zinin

We willen u daarom van harte welkom heten op de nieuwe website. Snuffel rond, klik wat hier en daar en mocht u nog foutjes zien, een bug tegen komen of tips hebben, houden we ons aanbevolen.

Om een kleine rondleiding te geven:

Op de homepagina vindt u snel alle informatie die u nodig hebt of leuk is om te weten. Mocht u meer informatie willen kunt u hier op klikken, of onder desbetreffende menu kijken wat er nog meer is. Bijvoorbeeld evenementen, waar de agenda steeds meer gevuld wordt met alles wat er te doen en te zien is in de Veenkerk. Bij “Meedoen” kunt u zien wat voor activiteiten we hebben in de Veenkerk met daarbij een korte uitleg en de begindata. Onder “Veenkerk” staat de basis van de Veenkerk. Wie we zijn, de wijkraad, diaconie, pastoraat en wie onze vrienden zijn. Voor de jonge mensen onder ons hebben we een eigen hoek, voor jullie staan alle ins en outs onder “Jong”. Bij “Oog & Oor” kunt u uw ogen en oren goed de kost geven. Rolinka kan haar ei kwijt onder haar eigen menuknop. Hier zal ze bloggenderwijs haar verhaal vertellen. Het “Levensvragenloket” is er voor mensen die er zelf niet meer uit komen en met iemand (anoniem) over wat dan ook willen praten. Tot slot is er de contactpagina waar u kunt zien wie u voor uw vraag kunt aanspreken of de routebeschrijving kunt bestuderen.

Eén reactie

1. Wat een mooie website. Ik herken de Veenkerk wel in de drie V’s, en de drie V’s in de Veenkerk. Chapeau!

Reageren is niet mogelijk