31 maart Zondagsgasten Janneke Stegeman

ZONDAGGASTEN IN DE VEENKERK

Een nieuw idee, om eens in de zoveel tijd speciale gast(en) te ontvangen in de Veenkerk met een mooi en goed verhaal. Een soort mix tussen Zomergasten en Collegetour.

Zondag 31 maart is onze gast theologe Janneke Stegeman.

Dr. Janneke Stegeman (1980) is bijbelwetenschapper en publiek theoloog. Ze interesseert zich voor bevrijding, lichamelijkheid en verzet binnen de theologie.  Janneke is een van de oprichters van het Genootschap voor Onbetamelijke Theologie (GeNOT).

Van juni 2016 tot september 2017 was ze Theoloog des Vaderlands. Ze schreef o.a. ‘Heb Je Hem Weer, 24 preken voor sceptici en andere gelovigen’ en ‘Alles Moet Anders. Bevrijdingstheologie voor Witte Nederlanders.’

Ds Rolinka Klein Kranenburg gaat met haar in gesprek over geloof en twijfel, passie en teleurstelling, eenzaamheid en gemeenschap. Een inspirerende ontmoeting.

Lokatie: De Kroon ( De Veenkerk) Wezeperberg 1

Datum en tijd: 31 maart om 10 uur