40-dagentijd ZOA walking dinner

Hielke Zantema is in het dagelijks leven humanitair hulpverlener voor de hulporganisatie ZOA en is het afgelopen jaar vier keer in Oekraïne geweest. Tijdens deze 40-dagentijd willen we als Veenkerk samen met de Inham en het Brandpunt dit werk van ZOA ondersteunen. Eén van die acties is een initiatief van de Diaconie Veenkerk om in deze tijd naar Pasen dit mooie werk te ondersteunen.

We gaan een walking dinner houden op vrijdagavond 31 maart. We hebben al diverse gasthuizen waar we welkom zijn om mee te eten. Dus geef je op en schuif gezellig aan!

Op woensdag hoor je waar je rond 17.30 uur verwacht wordt voor het voorgerecht. Daarna ga je door voor het hoofdgerecht en zit je weer bij andere mensen aan tafel. Om 20.30 uur gaan we met z’n allen naar de Veenkerk waar Hielke iets zal vertellen over zijn werk en waar we met elkaar nog genieten van een dessert en koffie/thee.Mocht je nu niet de hele avond beschikbaar zijn, geen probleem, laat even weten waar je wel bij kunt zijn.

De kosten zijn 10 euro per persoon en op de avond zelf is er nog een giftenpot/QRcode voor de actie.

Aanmelden (naam en mobiele nummer) via email adres: gratiakraaijeveld@gmail.com of via bovenstaande QR- code.

Kom, deel en geniet samen.

Commissie ‘walking dinner’,Irene, Hilde, Corry en Gratia