14 april bowlen gingen we bowlen met tieners 16-19

Na onze mooie gesprekken met de senioren, de 25-35 jarigen en de ouders van tieners 16+, was het afgelopen vrijdagavond de beurt aan de tieners van 16 t/m 19 jaar.

In eerste instantie zijn we niet met elkaar in gesprek gegaan rond de tafel, maar waren we actief op de bowlingbaan in Bunschoten. De sfeer was enorm goed. Iedereen mengde zich of ze nu al jaren met elkaar optrekken in de Veenkerk of later in de Veenkerk zijn gekomen. Over en weer was er interesse in elkaar en hadden ze vooral veel lol.

Achteraf zijn we nog even met elkaar bij de haard gaan zitten voor een drankje en een bitterbal. Toen kwam het gesprek op gang waarin naar voren kwam dat dit toch wel heel erg leuk was en zeker voor herhaling vatbaar. Plannen hiervoor zijn zelfs al gemaakt. We hebben enorm genoten van de tieners en we vinden het erg leuk hieraan een vervolg te geven. Houd de nieuwsbrief dus vooral in de gaten als je de volgende keer als 16 t/m 19 jarige graag wilt aansluiten!Monique & Hilde