Dringend gezocht: eindredacteur(en) Lopend Vuur

Enkele maanden geleden hebben we een oproep gedaan voor een nieuwe eindredacteur of eindredacteuren voor ons kerkmagazine Lopend Vuur. Helaas moeten we constateren dat deze oproep tot op heden geen mensen heeft opgeleverd die ons kerkmagazine mede willen vormgeven.

Er is een enthousiast team dat er 7x per jaar voor zorgt dat er een prachtig kerkmagazine verschijnt. Dat gebeurt onder leiding van de huidige eindredacteur. Na zeven jaar Lopend Vuur getrokken te hebben, wil deze graag de eindredactie overdragen aan andere mensen. Daarom zoeken we met spoed mensen die dit willen oppakken.

Zonder menskracht kan Lopend Vuur in deze vorm niet meer tot stand komen. Dan moeten we gaan nadenken wat dat voor de toekomst van het magazine gaat betekenen.

Dat zouden we erg jammer vinden, omdat Lopend Vuur een kerkmagazine is dat hoog wordt gewaardeerd.

Daarom hoop ik op een reactie van u als u wilt helpen om ons magazine overeind te houden. Over rol en taakverdeling valt vanzelfsprekend te overleggen.

Een uitgebreidere vacature is hier te vinden.

Nadere informatie over deze functie bij Henk Veldhuis, voorzitter van de Algemene Kerkenraad, 06-22463660 of via e-mail. Ben je zelf niet beschikbaar maar ken je een goede kandidaat laat dat ons dan weten.