Dringende oproep: redactieleden Lopend Vuur gezocht!!

De redactie van onze mooie kerkmagazine Lopend Vuur is zwaar onderbezet. Daarom zijn we dringend op zoek naar enthousiaste mensen die actief mee willen doen in de redactie.

Sinds eind vorig jaar zijn Loes Menke en Rubina Plenk de nieuwe eindredacteuren van Lopend Vuur. Ze bruisen van enthousiasme en ideeën voor het ombouwen van Lopend Vuur naar een toekomstbestendige vorm.

Echter….

De redactie is in de afgelopen maanden drastisch uitgedund. Dat betekent dat ze zelf nu veel te veel moeten doen. Zonder een goede ondersteunende redactie heeft LV geen toekomst. Als er niet op redelijk korte termijn zich hiervoor mensen melden, dan zou het kunnen zijn dat LV per 1-1-2022 moet stoppen.

Spreekt voor zich dat je enige vaardigheden moet hebben in het schrijfwerk en het leuk moet vinden om een keer een interview te houden en dergelijke. En je moet bereid zijn om de redactievergaderingen bij te wonen om zo mee te denken over de vulling van het blad, maar ook om taken de verdelen om het blad weer gevuld te krijgen.

Nu verschijnt Lopend Vuur nog 7x per jaar maar de gedachte is om dat vanaf 1 januari a.s. terug te brengen tot 4 edities. De redactievergaderingen zouden dan ook nog maar 4x per jaar zijn.

Wil je meer informatie of je aanmelden? Via onderstaande gegevens ben ik te bereiken. Ook als je een naam weet van iemand die ik hiervoor zou kunnen benaderen, hoor ik het graag.

Help je mee om de toekomst van Lopend Vuur veilig te stellen?

Alvast bedankt.

Henk Veldhuis