Een abonnement op de kerk?

De actie kerkbalans roept ons weer op om bij te dragen aan de kosten van de kerk. De kerk krijgt immers geen subsidie en dus moeten alle gemaakte kosten door de leden van de kerk opgebracht worden.

Maar kan dat ook anders?
Wat als je bijvoorbeeld een abonnement zou kunnen afsluiten voor de kerk?

Het afsluiten van een abonnement is nu welliswaar niet mogelijk, maar misschien helpt deze video je om op een andere manier naar je financiële bijdrage aan de kerk te kijken?

Let op!

Deze video is gemaakt in 2021 en diende puur als inspiratie. In 2022 is deze inspiratie verder uitgewerkt en concreet gemaakt waardoor we per 2023 werkelijk overgaan op een abonnementsvorm. Deze vorm is anders dan in deze video wordt voorgesteld, we bieden een abonnement aan waarbij mensen zelf kunnen bepalen wat het abonnementsbedrag is. Alle informatie hierover is terug te vinden onder het kopje Abonnement in het menu van deze website.

play-rounded-fill

Presentatie : Peter van Montfrans
Camera : Matthijs van den Brink
Montage/Regie : Patrick Donath
Script : Patrick Donath / Rolinka Klein Kranenburg

2 reacties

1. Hartelijk dank, dat wij deze film mogen gebruiken en hebben hem inmiddels op onze site geplaatst.