Een warm en prachtig begin

Een warm en prachtig begin afgelopen zondag! Een mooie knalvolle zaal, met wéér nieuwe gezichten die hartelijk ontvangen zijn, met kinderen die vol enthousiasme terugkeren uit de kinderwoorddienst, met Hetty Toiletti en Pia Pleerol en de bijbelquiz, met een nu al prachtig klinkend Veenkerk-koor, met een overvloed aan heerlijk eten: geïnspireerd en gedragen vangen wij het nieuwe seizoen aan.

We hebben stil gestaan bij het lied van ons begin, psalm 139. En daar zat veel muziek in ook, letterlijk en figuurlijk. Het maakt nieuwsgiering naar het lied van onze jeugd komende 24 september.

Ik krijg nu mondjesmaat van jullie geweldige liedsuggesties voor dit project. Blijf dat vooral doen via de app of mail (predikant@veenkerk.nl). Zo mooi om te lezen welke songs jullie hebben geraakt en gedragen op verschillende momenten van je leven. Jullie suggesties komen in ieder geval allemaal op de spotify playlist van de Songs of Life van de Veenkerk. Je

kunt deze vinden op Spotify onder Veenkerk Vathorst. En ik heb al een paar mooie suggesties ontvangen die vast en zeker in een van de vieringen terug zullen komen.

Komende zondag zal Alain voorgaan, daar kijken we weer naar uit en naar z’n T-shirt déze keer.

Houdt de volgende data even in de gaten:

Eerste ZIN-Kring is 26 september om 20 uur in de Kamers. Weet je welkom!

Eerste Kamerbreed is 29 september om 20 uur in de Kamers: zie ook https://www.theaterdekamers.nl/event/kamerbreed-talkshow-met-een-thema/

Ik ben een weekendje vrij, maar hoop jullie 24 september weer te zien!

Liefs

Rolinka