EO-uitzending over De Inham

Zondag 30 maart 9.30 uur is het programma Bid, bedank, bewonder te zien op NPO2 in Hoogland. In Nederland zijn steeds meer kerken actief als Groene Kerk. Een kerk mag zich een Groene Kerk noemen als deze minstens één stap per jaar in de richting van een duurzamere wereld zet. De Inham is een van de groenste kerken in Nederland, met zonnepanelen en ecologische groentetuin. Kerkleden zoals Gees Hummel, Johan van Dalen en Marieke Coster zetten er samen de schouders onder met Martin Snaterse als hun enthousiaste voorganger. Wat is hun volgende stap? Die zou wel eens met bloemen te maken kunnen hebben. De enthousiaste biologisch bloementeler Dianne Schuring (lid PGA) helpt ze op weg.

Kijk ook op Zindex033 voor een informatieavond in de Adventkerk

Reacties zijn gesloten.