• Dit evenement is voorbij.

17 januari viering met Rolinka Klein Kranenburg

17 januari 2021 @ 10:00 - 11:00

Ik wil de viering zien, hoe doe ik dat?

U kunt de viering op drie manieren vinden.

1. Ga op YouTube naar het Veenkerk-kanaal. Dat doe je door als zoekopdracht in YouTube “Veenkerk” in te typen en dan klik je vervolgens op het logo van de Veenkerk. Daar staan alle filmpjes van de Veenkerk bij elkaar, inclusief de nieuwste. U kunt zich ook abonneren op dit kanaal, dan krijg je automatisch een berichtje als er een nieuw filmpje op staat.
  2. Op de site wordt de viering op zondagmorgen om 10 uur als nieuwsbericht geplaatst. U kunt het filmpje daar bekijken of u gaat op de site naar: Evenementen/vieringen-archief en daar staan alle filmpjes van de vieringen bij elkaar.
  3. Als u lid bent van Facebook, kunt u de pagina van de Veenkerk ‘liken’. Dan krijgt u als vanzelf de viering van de zondag in uw timeline.

U wordt dus op uw wenken bediend, maar u zult toch zelf even een kleine handeling moeten verrichten. Dat gold ook voor de livestream, dus we vermoeden dat dit prima gaat lukken. Komt u er toch niet uit, laat het even weten op predikant@veenkerk.nl

Datum:
17 januari 2021