• Dit evenement is voorbij.

Kerstnachtviering met Rolinka Klein Kranenburg

24 december 2019 @ 22:00 - 23:00

We starten om 22 uur. Vooraf is er genoeg tijd om bij de open haard te zitten, elkaar te ontmoeten en warme choco en gluhwein te drinken.

De kerstnacht in de Veenkerk is elk jaar weer iets heel speciaals. Grappig genoeg hoor ik wel eens dat men juist in deze bijzondere nacht, kiest voor een ‘echt kerkgebouw’. Vanwege de sfeer enzo. Ergens snap ik dat, en toch… de intimiteit van ons theatertje, het knisperende haardje, de muziek die we met elkaar horen, zien en meezingen… het heeft iets magisch. Het is alsof je heel even met elkaar een bijzonder geheim deelt, het geheim van de Kerstnacht. Wat dat is, is alleen te vinden als je komt. Ik zie ernaar uit om dit geheim met u, met jullie te delen. Weet je van harte welkom!

Lector: Johan
Muziek: Ferdinand