« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Tienerkerk

11 februari

We zijn nog in afwachting of we met de tieners komende zondag naar de tijdelijke opvang van vluchtelingen in het Kruispunt kunnen. De intentie is om dat op hetzelfde tijdstip te doen als waarop we normaal gesproken Tienerkerk hebben. De tieners worden daarover geïnformeerd via de app. Als dat bezoek komende zondag niet doorgaat, zullen we Tienerkerk houden in de Kamers op de gebruikelijke tijd en plek.
Tieners doen mee met tijdscollecte
Zaterdag 24 februari bezoekt een aantal tieners Humanitas in Vathorst, in het kader van de tijdcollecte van stichting Present. Ze gaan samen met de bewoners (die een lichte tot matige verstandelijke beperking hebben) soep bereiden en eten. We hopen dat dit voor iedereen een mooie ervaring oplevert. Daarover later meer.

Datum:
11 februari