• Dit evenement is voorbij.

Wandelen met pastoraat

24 juni 2021 @ 19:30 - 20:30

Het team pastoraat van de Veenkerk heeft eens nagedacht: wat kunnen we nu nog zo aan het eind van het seizoen organiseren, wat veilig genoeg is, voldoende mensen mee kunnen, en waar ontmoeting en samen optrekken centraal staat: juist: wandelen.

Na dit rare seizoen, waar veel niet door kon gaan en we elkaar weinig echt hebben ontmoet en gesproken, is dit wellicht toch een hoopvolle afsluiting van het seizoen. We gaan 4 wandelingen maken rond Vathorst. Allemaal onder begeleiding van een lid van het pastoraatsteam. Je hoeft je niet op te geven, je zorgt gewoon dat je er staat op juiste moment en juiste plek. We starten deze wandelingen op donderdagavond 10 juni en dan elke week weer. Tegen die tijd is t toch wel opgehouden met regenen hopen we. Je hoeft niet elke week mee, je hoeft geen lid te zijn van de Veenkerk (dus buurvrouw/vriend(in) kan mee), er wordt voor wat inspiratie onderweg gezorgd. Ik hoop u/jou echt te ontmoeten die avond. Kunnen we weer ns bijpraten!

Wanneer: 10, 17, 24 juni en 1 juli.
Hoe laat: start om 19.30 en de wandeling duurt ongeveer een uurtje.
Waar: het sluisje bij de Laak.

Datum:
24 juni 2021