« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Zondag 21 mei viering met Regina Lafeber

21 mei 2023 @ 10:00 - 11:00

En nu?

Komende zondag is het ‘Wezenzondag’. Deze week is het hemelvaart, en gedenken en vieren we dat Jezus voorgoed van de aarde verdwijnt. Zijn vrienden blijven achter, als wezen, en een beetje beduusd staan ze te kijken naar de plek waar ze Jezus hebben zien verdwijnen. Oké, en nu? Hoe gaat het verder? Wat moeten ze met hun leven nu hun grote voorbeeld weg is?

Zulke momenten kennen we denk ik allemaal wel. Er zijn tijden van uitkijken, van vooruitgang en ontwikkeling, van avontuur, van paradijselijke rust, maar ook van reflectie en terugkijken en een melancholisch gevoel om wat nooit meer terugkomt. En nu? Waar ga je nu heen?

We gaan terugkijken, een recap doen zeg maar, een terugblik aan het begin van een nieuw seizoen. En bij herinneringen ophalen hoort muziek, dus we hebben extra geluk want pianist Edwin van Rooij neemt zangeres Marlis Krooshof en saxofonist Martin Tilders mee!

Heel graag tot zondag!

Warme groet,