Inzage jaarrekening 2020

Beste gemeenteleden,

De jaarrekening van 2020 is opgeleverd en ligt ter inzage in het kerkelijk bureau op dinsdag 22 juni. (graag een afspraak maken). De jaarrekening ligt ook in de ontmoetingsruimte van de Inham en van Het Brandpunt van 20 t/m 25 juni. De kerken zijn dagelijks open tussen 11 en 12 uur (Inham) en 10 en 12 uur (Brandpunt). Binnenkort is de jaarrekening ook weer te vinden op de website www.lopendvuur.net onder ANBI en financiële verantwoording. Voor vragen over de jaarrekening kunt u zich rechtstreeks wenden tot de penningmeester van het CVK (klik hier voor mail).

We hebben het afgelopen jaar met een verlies (€ 53.000,-) afgesloten. De begroting ging uit van een verlies van € 35.000,-. De grootste oorzaak van het verschil is dat de subsidies niet zijn binnengekomen. Daarnaast zijn de onderhoudskosten hoger uitgekomen. Coelhorst heeft een eigen jaarrekening gekregen. Dit is een verplichting vanuit de PKN en is opgenomen als bijlage.

Henk van den Broek, penningmeester