Kerstconcert met Samenzang 15 december 2019

Aanvang 19.00 uur   Kerk open 18.30 uur

Op zondag 15 december vindt in de Sint  Martinuskerk het traditionele Kerstconcert met Samenzang plaats. De uitvoerenden bij dit concert zijn muziekvereniging Sint Caecilia en het Kerstprojectkoor van de Sint Martinus, bestaande uit o.a. mensen van de Sint Martinus, van Het Brandpunt en van De Inham. Naast de stukken die zij spelen en zingen is er genoeg ruimte voor samenzang. U kunt meezingen met bekende kerstliederen, begeleid door de fanfare.

Het concert begint om 19.00 uur en duurt ongeveer een uur. Na afloop worden er glühwein en warme chocolademelk geschonken achter in de kerk, waarbij we nog even kunnen napraten.

Het kerstconcert is gratis bij te wonen, maar om de kosten te dekken wordt na afloop een vrijwillige bijdrage gevraagd.

De voorbereidingscommissie