Kerstspecial “Home for Christmas”

Vrijdag 24 december om 21 uur.

Let op, deze activiteit is alleen te volgen middels de livestream van de Veenkerk. Dus als je om 21 uur toch liever naar Robbert ten Brink kijkt, dan kun je dit altijd later nog eens terugzien. Maar het zou natuurlijk het mooist zijn als we met zoveel mogelijk mensen tegelijk inloggen op de livestream.

Wat gaan we beleven? Aangezien we deze kerstavond thuis doorbrengen, ben ik ook thuis. Ik ontvang een aantal gasten en samen met hen lees ik het kerstverhaal en gaan we in gesprek hoe het kerstverhaal van toen klinkt in hun leven van vandaag. Hoe is t nu om moeder te worden in deze tijd? Hoe gaan wij om met mensen in de marge? En wat betekent in onze tijd ‘Goed Nieuws”. Zo maken we het verhaal ook óns verhaal. Natuurlijk is er muziek!

Aan u en jullie een opdracht voor deze livestream. Hoe mooi zou het zijn om jouw kerstwens in beeld te zien verschijnen! Jouw goede wens voor een ander, misschien wel voor jezelf, of de wereld om ons heen. Vanaf nu kun je je speciale kerstwens (in éen zin) mailen naar predikant veenkerk dan zorgen wij ervoor dat deze gedeeld wordt in deze bijzondere kerstspecial. Doe het maar meteen als je dit bericht lees (ovv kerstwens), want anders vergeet je het weer…