Na een fijne zomer starten we het nieuwe seizoen op zondag 14 september a.s. weer met een gezellige Startzondag! Om 10:00 uur beginnen we met een kerkdienst. Aansluitend op de dienst is er volop gelegenheid om elkaar weer te ontmoeten onder het genot van een kop koffie of thee met wat lekkers erbij. Voor de lunch willen we vragen of iedereen wat meeneemt. Het belooft een ontspannen middag te worden vol verbinding, met laagdrempelige spellen waar iedereen aan mee kan doen. Willen jullie daar waar mogelijk een (camping/tuin)stoel of picknickkleed meenemen? Neem ook alsjeblieft een eigen bord, beker en bestek mee.
We kijken ernaar uit je te zien en samen het nieuwe seizoen in te luiden!
Bij vragen kan je altijd terecht bij Ineke, Gratia of Hilde

