Laatste loodjes Actie Kerkbalans 2021

Om met de deur in huis te vallen: wij zijn goed op weg met Actie Kerkbalans, én: er moet toch nog een schepje bovenop. Tot nu toe is met de toezeggingen een bedrag van € 320.000 binnen. Om de begroting van Amersfoort-Noord kloppend te krijgen moet er nog een bedrag van € 50.000 bij. We denken dat dit haalbaar is, omdat een aantal leden nog moet reageren. Om die reden is er deze week een herinnering verstuurd. We hopen daarmee van harte het streefbedrag van € 370.000 te halen. Voor ons als kerk is het van groot belang om te weten op welke inkomsten wij mogen rekenen. Want alleen dan kunnen wij het kerkenwerk in onze wijken in Amersfoort-Noord voortzetten. We hebben er, met ieders ondersteuning, volledig vertrouwen in dat het gaat lukken!

Harm Blaak
Voorzitter College van Kerkrentmeesters