Nachtlicht in de St. Joriskerk op vrijdag 24 juni

Buiten is de uitgaansavond in volle gang,  binnen in de eeuwenoude Joriskerk klinkt verstilde muziek bij het licht van honderden kaarsjes. Je wordt warm welkom geheten door jongeren en loopt met je brandende lichtje langs het spoor van licht. Even een moment voor jezelf in de reuring van de vrijdagavond: dat is Nachtlicht!
Op vrijdagavond 24 juni kun je tussen 20.00 uur en 22.45 uur de kerk in- en uitlopen wanneer het jou uitkomt. Entree is gratis, donaties zijn altijd welkom. Er is live muziek, o.a. gregoriaanse zang, en alle tijd en ruimte om even te blijven en te mijmeren bij het kaarslicht. Stadsdominee Diederiek van Loo is er voor wie behoefte heeft aan gesprek of gebed. Tegen 22.45 uur sluiten we de avond af met een kort avondgebed.
Kun je deze keer niet? De volgende Nachtlicht-avond is op vrijdag 11 november. Onthou die datum!
A.D. Walsma

Ds. Rijperstraat 32