Ontbijt Tienerkerk

Wat een fantastische start van een nieuw seizoen Tienerkerk hadden we op zondag 26 september jl.
21 tieners kwamen gezellig ontbijten in de Veenkerk.
Het begon wat spannend met één tiener, de helft van de leiding en een stapel stoelen vast in de lift, maar zij werden gelukkig door inspanningen van Mark, Jille en Marcel na een half uurtje bevrijd.
Ook toen was er nog keuze genoeg aan bolletjes, crackers, rijstwafels, beschuiten, beleg, ontbijtkoek en donuts. De donuts werden ons geschonken door familie Van Beek. Heel lief!
Na het ontbijt hebben we, met behulp van associatiekaarten, besproken wat er nou eigenlijk best positief was aan de hele Corona-periode.
Daarbij hebben we plannen gemaakt voor de komende maanden en zelfs al nagedacht over een thema van de Tienerdienst aan het einde van het seizoen.
Enorm fijn om weer met zo’n leuke club tieners bij elkaar te zijn.
De volgende Tienerkerk zal zijn op zondag 31 oktober a.s. om 10 uur.

Hartelijke groeten
Ronald & Hilde Kremer