Zondag 13 april a.s. is het Palmpasen. We willen dan met jullie Palmpasenstokken versieren tijdens de kinderwoorddienst. We hopen dat jullie erbij zijn!
Neem je dan een Palmpasenstok mee, die versierd is met crêpepapier? Vraag aan je vader of moeder of ze bovenop een spijker timmeren. Daar komt nl. iets op dat je tijdens de kinderwoorddienst die zondag van ons krijgt.
Verder gaan we de stok nog meer versieren. Als je buxus in de tuin hebt, of een plantje dat daarop lijkt, wil je dan wat bosjes meenemen? Dat kunnen we dan ook goed gebruiken.
We hopen je dan te zien!
Groetjes van de kinderwoorddienstleiding

