Pannenkoeken eten senioren op 8 december

Kennelijk is het ooit bedacht: st Pannenkoek. Dat zou dan op 29 november vallen. De bedoeling is dat je pannenkoeken eet en er een op je hoofd legt… Dat vinden wij in de Veenkerk zo’n geweldig idee, dat we dus ieder jaar met onze senioren samen Pannenkoeken gaan eten. Het is helaas nog niet zo ver gekomen, dat iedereen ook een pannenkoek op zn hoofd heeft gelegd… maar wat niet is, kan nog komen.

Wij gaan met elkaar eten in Hey Pannenkoek op 8 december (en niet op 23 november zoals eerder vermeld). 8 december vanaf 17 uur ben je welkom. Graag wil het team pastoraat weten of je komt en je kunt je opgeven via pastoraat@veenkerk.nl of even bellen naar Henriette Kappert 06-22381085.

De bedoeling is dat iedereen ook een persoonlijke uitnodiging krijgt, en hopelijk is de lijst compleet, maar bij deze alvast de datum en een heel hartelijk welkom en weet je uitgenodigd! Eigen bijdrage is 10 euro