Redactieleden nieuwsbrief 2/3

взять займ за 5 минут на карту

Mijn naam is Agi Marik, getrouwd met Nico Grims. Hoe ik als katholiek Hongaars meisje beland ben in Nederland (voor de liefde) en hoe we uiteindelijk gekozen hebben voor de Veenkerk en daar vol voor gaan, daar mag je me altijd over vragen, maar het is een lang verhaal 🙂
Veel van jullie kennen me al omdat ik weleens vooraan in de kerk sta als lector. Ook ben ik een tijdje diaken geweest.
Nico en ik lopen al een tijdje mee met de Veenkerk, sinds 2005, toen we in Vathorst kwamen wonen. Daarvoor waren we al verbonden met Het Brandpunt en De Herberg. Momenteel is mijn vrijwilligerswerk voor de kerk vooral achter de schermen, zoals roosteren van gastvoorgangers, en nu dus lid van de redactie van het nieuwsbrief. Samen met Daphne (onze chief redactrice) en Anoek zorgen we ervoor dat alle informatie mooi vormgegeven en gebundeld voor jullie klaarstaat elke week.