Samenwerking tussen Bzzzonder en de Veenkerk

Ondertussen wonen we al ruim twee jaar in hetzelfde pand. En dat zien we terug in het pand in de inrichting en het onderhoud. We komen ook andere mensen tegen dan de Veenkerkers alleen. Dat is behalve erg boeiend, soms ook lastig. Zeker omdat we als Veenkerk gewend waren dat we altijd toegang hadden en dat er niemand anders in het pand is. Wennen dus aan samenleven onder één dak. Andersom is het voor Bzzzonder ook wennen aan een actieve Veenkerk-gemeente, die vrij zelfstandig opereert in ‘hun’ pand.

Daarom: we willen graag samen optrekken en krachten bundelen en waar mogelijk ook samen werken. Maar wat doet Bzzzonder eigenlijk? Wat zijn haar plannen? Wie zijn ze? Andersom is dat voor Bzzzonder ook fijn om nader kennis te maken met de mensen achter de Veenkerk.

Dat gaan we doen op 12 januari: kennismaken met elkaar en wellicht ideeën en plannen uitwisselen. Een avond voor iedereen van de Veenkerk die benieuwd is naar Bzzzonder en houdt van dit mooie pand. Daar kunnen we samen toch best iets moois van maken? Dus:

Houd de datum maar even vrij en weet je welkom!