Save The Date: 23 december 2022 Lichtjestocht

Het kerstverhaal, de geboorte van Jezus… voor de meeste mensen is dit een overbekend verhaal. We hebben het in veel verschillende versies gehoord en gelezen. Uit de kinderbijbel, navertellingen, tekenfilms, elk kerstfeest opnieuw.

Maar stel nou dat je het verhaal niet alleen hoort, maar ook echt kunt zien en meemaken? Dat jij het zelf bent, die bij de herberg aanklopt en te horen krijgt dat er geen plek meer is. En dat je een heus engelenkoor hoort en ziet zingen! Dat kan!

Noteer 23 december maar vast in je agenda. Tussen 17.00 uur en 21.00 uur kun je het verhaal van dichtbij meemaken met hopelijk zoveel mogelijk andere mensen. We gaan in Vathorst weer een Kerstlichtjestocht organiseren: De Ontmoetingskerk, De Veenkerk en Het Kruispunt werken samen met Theater de Kamers om dit verhaal weer echt tot leven te brengen. Met elkaar op zoek naar het Licht dat dat sterker is dan alle donker. Als dat geen hoopvolle beweging is in deze, onze tijd!

Verdere details worden de komende periode bekend gemaakt via diverse kanalen. Hou het in de gaten!