Zondag 25 januari a.s. hebben we weer een nieuwe Youth Alpha ochtend.
We kijken er naar uit bij te kletsen en in een nieuw onderwerp te duiken met elkaar.
Je bent welkom ook als je er niet altijd bij bent.
Wij hebben er zin in, hopelijk jullie ook!
Groeten Marieke en Sander

