Verbindingsgroep ouders met kinderen 16+

Zoals we in eerdere nieuwsbrieven hebben gedeeld, zijn we ruim een jaar geleden gestart met het uitnodigen van Veenkerkers om ook buiten de zondagen verbinding met elkaar te zoeken. Zo is de groep ouders van kinderen 16+ ook ontstaan en zij komen nog steeds bij elkaar, zo 1x in het kwartaal. Matthijs van den Brink schrijft hierover het volgende:

” Lotgenoten. Zo voelt het soms als je andere ouders-met-pubers spreekt 😉. Dus af en toe een avondje ervaringen uitwisselen is leuk, herkenbaar, verbindend en inspirerend. Soms hebben we het over kerkelijke onderwerpen (Moeten ze mee? Gaan ze ooit belijdenis doen? Is werken op zondag een issue?), soms gaat het gesprek meer over ‘hoe gaat dat bij jullie’ – bijvoorbeeld de gezinsvakanties. En gaandeweg leer je elkaar beter kennen, en ook jezelf een beetje. Een aanrader!”

Wil je een keer aansluiten? Mail dan naar hilde.kremer@veenkerk.nl